Söndag


Hellu på er alla, sitter just nu på kontoret i hagsätra, ska nämligen städa. Igår hade jag en trevlig och rätt så lugn kväll gemfört med fredags galna natt/morgon. Sov för det första bort i princip hela dagen, gick väl upp strax efter tre då det bara var att hoppa in i duschen och göra sig vacker. Mötte sedan upp lite vänner och åkte sedan in mot söder. Vi gick först och åt på restaurang, Murren bjöd mig som en liten födelsedagspresent, tack för det! Sedan tog vi bilen in till stan för att se filmen Brüno. Den var helt okej, lite väl mycket naket/sex i det hela, visst var det kul men ibland var de riktigt skabbigt..

Efter bion var jag redan väldigt trött, men inte tillräckligt för att bara åka hem. Så tog en sväng förbi Collage där Kenza och Nadia var. Vi alla var dock rätt sega, så vi tog det rätt lungt men hade trevligt.

Imorgon bär det av till Gotland med Nora och 2 andra tjejer. Är inte alls lika taggad som förra året, men de ska bli skönt att komma iväg lite. Får hoppas på att de blir bra väder hela veckan iallafall så kan man få lite färg förhoppningsvis...

Men nu måste jag städa, ska hem sen och packa sedan även färga mitt & Nora´s hår (igen), tredje gången gillt, eller vad är de man brukar säga?!?! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0