Torsdag på jobbet



Bild tagen på en kompis 18 års fest 2 mån sen.

Hej vänner, värmen håller i sig vilket är både positivt och negativt om ni frågar mig. Visst är det skönt med sol och värme när man kan ligga ute på stranden och bada så fort man blir varm, men allvarlig talat! När man sitter inne i ett jävla kontor, där solen har legat på hela morgonen, och kommer fortsätta göra hela dagen känns de som 100 grader här inne. Jaja... Får dricka mycket vatten, annars svimmar man väl.

Har inte kunnat uppdatera så mycket de senaste dagarna, jobbar större delen av dagen och när jag väl kommer hem, drar jag antingen och badar eller träffar vänner.

Igår drog jag däremot in till stan, eller ah till kungsholmen för att hämta mitt pass & id som jag gjorde förra veckan. Asså HERREGUD säger jag bara, dem har typ tryckt ihop mitt huvud på legget, ser knappt ut som jag... förjävligt alltså! Kan nästan slå vad om att jag kommer bli nekad någon gång. Men men, skitsamma orkar faktiskt inte bry mig längre, dessa bilder blir fan altid dåliga, iallafall på mig!

Dags att jobba vidare, idag blire grill & bad efter jobbet.. så försöker blogga när jag kommer hem! Nu har vi äntligen fixat vårt trådlösa internet hemma, TACK!

Ha en bra dag<3

Kommentarer
Postat av: Ebba

Sötnos du är ♥

Spana gärna in min blogg och lämna en komentar efter dig, gärna om vad du tkr jag ska skriva på bloggen!

KRAMIS

2009-07-02 @ 12:48:26
URL: http://easpling.blogg.se/
Postat av: sofia

Vilken härlig blogg du har. =)

2009-07-12 @ 14:48:55
URL: http://fotini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0