1:a Juni

Godmorning vänner, idag är det första juni, det är NU den riktiga sommaren kommer... Om exakt 5 dagar tar vi studenten, om 20 dagar fyller jag 19, känns så gammalt på nått sätt. Jaja, det är ju ett tag kvar, så vi tar det då. 

Det här är min "riktiga" sista skoldag kan man säga, ska ha två kunder idag, först syster sen mamsen. Så det känns kul... Vid sex-tiden ska vi på Lisas konsert som de har i skolan. 

Himlen är blå och solen skiner, det kommer nog bli bra väder idag med... Måste rusa nu, men vi hörs o ses senare ikväll!! :D

Ha en UNDERBAR DAG!!! <3
Todays me 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag fyller 22 om 6 dagar o har ångest hehe :)

2009-06-01 @ 22:49:10
URL: http://fukcu.blogg.se/
Postat av: fanny

har du permanentat dittt hår??

2009-06-03 @ 17:00:25
Postat av: Anonym

Fyfan rent ut sagt vad fint hår!! Permanentat eller gjort på nått annat sätt? Jätte fint!

2009-06-08 @ 21:34:00
Postat av: Malin

Ditt hår är underbart på bilden! Hur gör du?

2009-06-13 @ 17:33:13
URL: http://yaamieb.blogg.se/
Postat av: rosanna

ÅH HERREGUUUD va du har underbart hår. shit! det var vekrligen underbart!

har också lockigt hår (om det där nu är ditt äkta?) me nde är inte lika fint som ditt!

2009-08-11 @ 21:44:04
URL: http://rem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0