24.06.09


God morgon vänner, idag är det onsdag och jag är LEDIG! hihi jiippii...nej men gud vilken skillnad att ha en ledig dag när man väl kommer igång och jobbar, man uppskattar den lediga dagen mycket mer än om man är ledig varje dag..usch ja!

Jaja, har varit uppe sen tio nu, fick ett litet städryck, så har städat undan allt, diskat, vikt tvätt aa o.s.v 
Nu sitter jag här och äter frukost, ombytt till bikini då jag tänkte lägga mig ute på balkongen och sola. Det är nämligen så att solen precis nått hela vår balkong, så det blir precis lagom att gå ut nu. Sedan är det bara dammsugning och skurning kvar, men de får vänta lite.

Senare idag blir det restaurang med massa andra flickor, vi ska nämligen fira Mickis 18 års dag, som egentligen är imorrn då. Men först middag sedan utgång för dem som vill efter 12 slaget då. Så det kommer nog bli toppen...

MEN NU: SOOOOOOLA!!!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0