Första dagen i mitt "nya" liv.


God dagens vänner, idag är det måndag och min första sommarlovs dag, Var uppe redan klockan sju imorse, bra start om ni frågar mig, haha nä men hade tandläkar tid klockan 8 det var därför. 

Känner mig rätt så utvilad idag, var så himla sliten både lördag och söndag, galet vad studentdagen tog på krafterna, men det var värt varenda lilla sekund. För det var lätt det bästa dagen i mitt liv hittils. De finns få saker som slår den känslan jag hade den dagen. 

Har fått lånat Mimmi & Tomas mobila bredband över dagen, så ska försöka ladda upp lite bilder idag. Gud vad dem orden känns obetydliga, haha men men ska göra mitt bästa och försöka hålla dem...

Sitter just ute på balkongen, med hopp om att få lite färg. Solen skiner men de är lite molnigt och småblåsigt. Får se om de lägger sig lite. De går iallafall att sitta ute, så ett par timmar borde det bli. 

Idag blir den första dagen i mitt "nya"  liv, nu ska jag ut i det riktiga vuxenlivet. Läskigt men på samma gång väldigt spännande. Denna veckan står "söka jobb" högst på listan. Deadline på söndag, får se om jag lyckas! 

Hörs senare, 



Me right now, osminkad of course!

Kommentarer
Postat av: Josse

haha nej nej dom är bara bra kompisar :)

2009-06-08 @ 17:19:50
URL: http://josefinmork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0