Gotland om 2 veckor!


Helloo friends, sitter på jobbet med öppen balkong, stor stående fläkt och öppna fönster och ändå är det skitvarmt.
Även fast jag älskar värmen så är kroppen inte van vid denna värme i vårt land, men ska faktiskt inte klaga nu för det är helt underbart! Har nog tillochmed lyckats få lite färg... hihi!

Men sen är det ju såklart skillnad på att sitta inne på ett kontor än att ligga nere vid stranden där man kan ta ett dopp så fort man blir varm...Vet inte riktigt hur länge jag jobbar idag, får se hur länge jag orkar. Men för att få ihop pengar till vår lilla resa som blir av om två veckor borde jag jobba ungefär 8 timmar om dagen nu fram tills det att vi åker.

Kom på att jag nog glömt berätta det, haha tiden har bara sprungit iväg, allt med studenten, körkortet, födelsedagar o.s.v
Men iallfall, v. 29 åker jag + tre vänner till Gotland, yes under stockholmsveckan! haha jag och Nora var ju där förra året, så det blir vår andra gång, men ser faktiskt fram emot det, trots alla sliskpellar som springer runt och skryter om hur mycket pengar dem har o.s.v haha det är ju bara kul... Vi bokade faktiskt vår lägenhet typ redan i februari eller nått sånt, efter förra året så förstod vi att man måste vara ute i god tid om man vill bo nära visby! Vilket vi gör nu, precis nere vid vattnet, bara 3 min från visby med en stoooor veranda! YEEEYY!!! :D

                                                                                                 

Typ nått i denna stil kanske...hihi, det återstår att se! ;)


 



Men men, mer om det senare... Back to work, annars blir morsan lack! Hihi CYA <3

Kommentarer
Postat av: m'

svar ; hah okj {;

2009-06-30 @ 15:59:57
URL: http://maryslifestyle.blogg.se/
Postat av: m'

svar ; hah okj {;

2009-06-30 @ 16:00:00
URL: http://maryslifestyle.blogg.se/
Postat av: Mimmie

sv; tack så mycket :) japp jag har fixat designen själv :)

2009-06-30 @ 16:03:15
URL: http://mimmmiesvensson.blogg.se/
Postat av: Sussi

Åh vart tog du vägen??!!

Väntar på dig ju.....

2009-07-01 @ 10:40:37
Postat av: Ida [ i d a b a r c k . b l o g g . s e ]

hej vilken fin blogg du har :)

tror vi gick i samma skola. visst gick du i enskede gård? (:

2009-07-12 @ 15:25:08
URL: http://idabarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0