Lång dag på jobbet (dagis)


Häääjjsan, hemma från jobbet. Började klockan nio imorse, så gick upp redan sju för att duscha och hinna i tid. Det är nämligen så att jag vickar på ett dagis i sandsborg, faktiskt samma dagis som jag själv gick på under mina första år...hihi

Eftersom jag älskar barn, eller ja iallafall de flesta haha, vissa är så otroligt jobbiga, men så är det faktiskt kul att få jobba med dem, visst är det mycket, full rulle hela dagen. Men ett par sköna skratt får man definitivt. 

Vi var i parken, vilade, lekte, gungade, målade... o.s.v jag var slut redan vid tolv, men barnen deras energi tar typ aldrig slut! haha! Fick sluta vid fem iallafall, så åkte hem då, tog även med lilla Tommi som bor här i bandhagen, som vi känner såklart. Så sällskap på tuben hem fick jag också, världens sötnöt är han. 

Vädret är HELT UNDERBART! Fick dock inte njuta av den på samma sätt många andra, men mina dagar kommer snart. Imorrn är det dagis som gäller igen, 9-17 sen är jag ledig resten av veckan! 

Gårdagen var lugn, stannade bara hemma hela kvällen och mös framför ett par bra filmer. Vi ska som sagt fira både mig och mamma på torsdag, även då får jag mina presenter! 

Slänger in bilderna på min lilla B-day shop snart :) kramis <3 


P.S Tack för alla fina gratulationer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0