Lite jobb


Heeellu, det är måndag och jag var uppe redan kvart i sju imorse. Stolt! Haha, nej men åkte med mamma till jobbet för att städa innan alla säljare kom, var ju tvungen att dammsuga och skura vilket inte går när dem är där. Fick även göra lite jobb i kundregistret, inte sådär jättekul men kan fasiken inte vara kräsen nu, bara att ta allt som kommer upp. För pengar behöver man alltid, och speciellt nu till sommaren då det ska resas...

Sitter hemma med lillasyster och kollar lite tv nu, har ingen vidare lust att gå ut i detta pissväder. Men hoppas fortfarande på sol tills på fredag då det är midsommar, plus min födelsedag på söndag. Hihi shit 19 år, ahh året som 18 åring har gått väldigt fort, kan knappt själv förstå det...

Ikväll kanske blir min första gång att övningsköra om allt går som det ska, hoppas hoppas! För nu jäklar ska humla ha körtkort. Alla kurser är klara, tillstånd betalda och pengar för lektioner, halkbana, teoriprov o.s.v som jag fick i studentepresent, TACK alla för det!

Nej nu ska jag laga lite lunch, det får nog bli gulashsoppa med nybakat bröd. Muums <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0