Midsommarafton


Hej vänner, midsommarafton och vädret är okej. Lite regn ska det komma, men de har det väl gjort alla år, kan inte komma ihåg en midsommar där de inte regnat. Man får göra det bästa utav situationen helt enkelt. 

För min del bär det av ut till vårt landställe, ute i skärgården. Det är sååå mysigt att fira midsommar där, det perfekta stället om ni frågar mig. Men regnar det kan de bli svårt, har inget stort hus direkt, utan små små stugor där man i princip bara sover. Så det är verkligen ett "sommarställe" liksom. 

Vi blir nog ett par ungdomar iallafall, kusinerna drar ut med deras vänner, sen tar jag med mig några också. Så det kommer nog bli myspys. Kameran åker såklart med.. 

Ska alldeles strax hoppa in i duschen för att göra mig iordning, ingen klänning blir det ju iallafall, jeansen och tjocktröjan åker med i väskan. Fasiken skulle haft ett par gummistövlar nu, just in case liksom! haha

Men önskar er alla en trevlig Midsommar iallafall! Om det inte regnar fööör mycket sover vi kvar tills imorrn. Sen på söndag är det MIN FÖDELSEDAG! hihi 19 barre...jaaani! :)


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Vad fin blogg du har! + du borde bli model =)

2009-06-20 @ 18:36:00
URL: http://yvonnnne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0