Studentmiddag.


Hello vänner, då var min sista skoldag över, stannade bara till 12 ungefär. Okej jag dör inte, men det är väldigt deprimerande, kommer sakna att få gå till skolan, alla vänner och underbara lärare. :( 

Vi städade ur våra skåp, rengjorde alla verktyg som vi lånat under dessa tre år, och lämnade tillbaka allt. Saknades bara en enstaka kam i min väska, vilket var väldigt lite gemfört med vissa andra, humhum JESSICA! Haha hon lämnade typ in 3 saker... jaja, det är bra att pröjsa!

Tog en sväng in till stan med norisen, letade efter nånting att ha över klänningen imorrn, men hittade inget. Så det får bli nått jag har hemma istället. 

Har precis tagit en liten dusch och lagt på lite mer smink, ska alldeles strax dra iväg på vår studentmiddag. Det är alla treor i skolan plus alla olika lärare för dem olika programmen, så det blir en härlig blandning. Haha

Magen kurrar som bara den så hoppas de är nått gått vi får i magen. Ska bara dra på mig nått snyggt att ha på mig.. Vet inte hur sent det kommer bli, måste fixa dem sista låtarna för imorrn, så får se hur jag löser det. 

Heeej sålänge =)





Kommentarer
Postat av: Nathalie

vilken fin blogg du har !

är det du som har gjort designen ? :)

2009-06-04 @ 18:18:54
URL: http://torpenbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0