Sunny day




Ohhhh vad glad man blir när man vaknar upp av solen som lyser i äns rum, och man ser den klarblåa himmlen. Det är helt sjukt vad vädret påverkar humöret. Gick upp vid tio, har tvättstugan hela morgonen, så ska alldels strax springa ner för andra gången och slänga in två till maskiner. Det är ju bara mamma och jag så det är inte så mycket att tvätta... 

Har sovit jättegott inatt, känner mig riktigt utvilad, vilket känns såå skönt! Idag ska jag träffa en "gammal" barndomsvän. Vi har känt varann sen dagis, var bästisar hela lågstadiet även en stor del av högstadiet, men efter det gled vi sakta med säkert ifrån varann. Har setts nångång ibland bara, men inte så många ggr. 

Nu är hon iallafall hemma i Sverige igen, och denna gången inte bara med hennes urgulliga utan även en liten bebis i magen. Jag är så glad för hennes skull, men på samma gång väldigt chockad. Det känns så overkligt att HON, min f.d bästa vän ska om 7 månader föda en ny liten människa till denna värld. Jaa shiit Malin, haha ni kommer bli det perfekta paret och bra föräldrar det är en sak som är säker iallafall... 

Nej ner i tvättstugan var det..haha bjuder på en 3 år gammal bild på oss vännen, <3 hihi

hahaha...ahh fjortiiisar!

Kommentarer
Postat av: Bea

fin blogg ;D

haft en bra dag ?

Kram

2009-06-17 @ 13:17:29
URL: http://fashionbybea.blogg.se/
Postat av: hannah

haha ja de va de ja menade :P oj! du liknar inte en svensk nånstans, typ sådär lite utländska drag iaf, kram :)

2009-06-18 @ 18:12:26
URL: http://htotheh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0