21 mars

HELLOOO! 

Wonderful weather = woderful day. Sitter just nu i vårt lilla kök, känner lukten av sockerkaka. Mamma håller på att baka en egen tårtbotten för morgondagen då vi ska delta i en liten tårttävling.



Har nyligen städat hela lägenheten, har bara skurningen kvar nu! Sedan är allt städat o klart. Måste dock gå ner och boka tvättid kom jag på nu. Pappa är också här med en TV, bara sålänge tills vi antingen köper en ny (alltså när vi har råd) eller om vi tar hit den som står i andra lägenheten.... smått komplicerat haha eller svårt att förklara. 

Gårdagen slutade inte förrän halv fem imorse, gjorde väl egentligen inget märkvärdigt. Festade inte, drack inte utan åkte bara runt till olika ställen, typ Haninge, Västerhaninge, Jordbro, Duvbo, gullmars... haha skitskumt! Men hade ju iallafall rätt trevligt trots allt.

Det var jag och N som höll ihop hela kvällen, men träffade som sagt på massa olika folk. Det var superskönt att få sova ut hemma hos N imorse. Vaknade vid tolv nångång och kände mig utvilad så klev upp, lagade mig själv lite frukost och satte mig sen för att glo på TV. Nora gick upp typ 2 timmar efter mig. 

Brb...

Kommentarer
Postat av: lovisa

Fräscht kök, verkligen!

2009-03-24 @ 20:44:21
URL: http://loouvie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0