Angående anonyma kommentarer



Nu är det så att jag får en himla massa anonyma kommentarer både positiva och negativa... Vilket JAG personligen tycker är väldigt tråkigt. ETT för att ni med frågor som gärna vill ha svar, blir svåra att nå.
Och TVÅ, negativa kommentarer är helt onödiga. Stå hellre för det ni tycker än att lämna massa negativ kritik hos mig. 

Så ni som har frågor, och VILL ha svar på dem kan väl försöka lämna namn och  bloggadress så jag kan svara på era frågor, för det gör jag väldigt gärna. Och ni som verkligen vill vara anonyma kan alltid maila mig på min mail:

[email protected]

Har vi en överenskommelse nu? =) 

Kommentarer
Postat av: Daniel

Jag lämnar inga anonyma eller negativa kommentarer. Din blogg är jätte bra. Jag tittar lite varje dag . Ha de bra....

2009-03-02 @ 21:55:17
URL: http://dannejohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0