Fredag den 13 (igen)


Hejsan hoppsan, då vare helg igen, också fredag den 13 igen. Det var knappt 3 veckor sedan det var det. Jaja själv har man inte råkat ut för nått än så länge, kan väl bero på att jag inte riktigt tror på det där med att fredag den 13 är en "otursdag" liksom. Den e väl fasiken precis som alla andra dagar...haha

Jaja home from school. Dagen har gått jättebra, redovisade vårt lilla projekt vi haft inom Brud nu i ett par veckor. JAG var modell, och såg förjävlig ut kan jag säga. Haha Vi hade 1700-talet som tema, så sminkade mig med vitt puder, rosenröda kinder och läppar med väldigt mörka och markanta ögonbryn. Skitful frisyr också, haha med en krona, slöja och värsta klänningen. Men redovisningen gick bra, tog inga bilder dock eller jo tog några på mobilen men raderade dem då jag var så sjukt ful. Damian, vår lärare tog ett par stycken så ska se på dem och kolla om dem blev någorlunda bra! haha

Åt lunch två gånger idag, först med några muppar från klassen sen joinade jag också Noris när hon kom till plugget strax innan ett. Men det var jättegod potatisgratäng så gjorde inte mig något. Är däremot lite hungrig nu igen.. :(

Orkade inte blogga nått igår, var supertrött plus att jag suttit i nästan över 4 timmar och gjort naglar på lilla Lisa igår. Gick hem till henne direkt efter att jag kommit hem från skolan, och satt fram tills 8, då ringde mamma och sa att det var mat, ganska perfekt tajming liksom. Så då sprang vi över hit och käkade jättemumsig tacos! =) Blev iallafall rätt så nöjd med resultatet, men har fortfarande mycket kvar som måste bli bättre, och dra ner på tiden med två timmar också...ajajaj! svårt som attan. 

Somnade strax innan tio sen, var superduper trött och orkade inte änns slå på datorn knappt... 



Påväg hem från skolan gick jag in på ICA för att köpa frukt, och köpte med mig en skvallertidning hem, vilket jag väldigt väldigt sällan gör. Nej men tror ni inte att mamma redan hunnit köpa den igår utan att jag visste det. Lite sådär smått irriterande, hela 22 kr åt ingeting..haha



Men men, har precis solat så luktar solarium, alltså inge vidare! hihi, snackade nyss med N så sa packa väskan nu för att åka in mot stan, kanske fika eller bara dega hemma hos henne. Vet inte riktigt än hur kvällen ser ut, det återstår att se. Filmen "Dumpa honom" har iallafall premiär ikväll, lite smått lockande! Får se vart vi hamnar...kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0