Hoem


Då var jag hemma från jobbet, ca en timme sedan! Var så sjukt hungrig, men som tur är, har vi en så snäll kock som skickade med mig en bit lasagne hem. Han värmde den tillochmed åt mig, eftersom vi inte skaffat oss en micro än här hemma. Vet faktiskt inte änns om vi kommer göra det, återstår att se. 

Arbetet gick bra idag, rätt snabbt faktiskt, men är väldigt trött. Har väl suttit knappt en 20 minuter på hela dagen, och det var under min lunch. Det blir liksom inte så mycket tid till att sitta ner, står ju ute bakom disken/kassan hela tiden, och där får man inte stå och slöa liksom. Som tur e jobbade jag med Emanuella, tiden går så sjukt fort med henne, hihi vilket är superbra! Men precis när jag skulle gå kom jag på att jag glömt soppat och skurat, så de var bara att klä av sig kläderna igen och börja skura, tog ju iochförsig bara 10 min extra, men var redan så jädrans trött då liksom.

Sitter här nu och funderar på om jag ska gå och sola, borde...men har varken råd eller lust, eller snarare ork. För sola vill jag men ah orkar inte ta mig dit liksom... fasiken det är NU man ska ha körtkort ju. Hoppas de där jädrans tillståndet kommer snart så jag kan få börja övningsköra nångång.

Har fått lite fina presenter från min Nora, plus att jag köpte ett par nya örhängen igår, SUPERFINA! Så tänkte fota dem nu, så kommer jag tillbaka om en stund. Hej sålänge <3

TAKE ME BACK!!!!

Kommentarer
Postat av: Linnea

gud vilken härlig bild!

2009-03-12 @ 08:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0