Internationella kvinnodagen


Hello, då vare söndag... och helgen är redan slut! Fast tycker skolan är kul nu, så de skadar inte mig. Har inte direkt långa jobbiga dagar i skolan nu. Hoppas alla hade en trevlig lördagskväll och fick sig en god natts sömn. Det fick iallafall jag....supermysigt! 

Idag är det söndag, men också Internationella kvinnodagen, en dag tillägnad för alla kvinnor. Japp, så killar lite extra snälla ska ni vara idag. Egentligen förstår jag inte varför denna dag finns, eller finns det för killar med? haha det borde det ju göra, men har aldrig hört nått om det. Jaja alla kvinnor där ute ska iallafall få en lugn och trevlig söndag då.

Själv tänkte jag nog sola idag, det var ett tag sen nu... och känner hur jag börjar bli sådär gulligt blek nu igen. Uscha buscha!!! Nu är det 3 eller ja 4 dagar kvar tills min lilla noris kommer hem, ska bli mys att hon kommer hem så vi kan hänga lite, har lite trevliga filmkvällar o.s.v 

Har precis fått i mig lite frukost, och har inget speciellt för mig nu. Klockan fyra kommer pappsen hit och fixar min rullgardin, ÄNTLIGEN! Det är sjukt jobbigt att försöka sova ut när det blir ljust runt sju på morgonen liksom..

Jaja seeee yaaah all later<3


HAHAHAHA! Japp that´s us, fjooooortiiiiiiizar! 2 år sen snart...ojojoj vi bjuder på den! ;)

Kommentarer
Postat av: joies

fin blogg! :)

han dog i en skidolycka!

kramr

2009-03-08 @ 14:15:21
URL: http://joies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0