Jädrans mynt




Helloooiiee, kom nyligen hem från högdalen där jag varit en sväng med lillasyster. Tog en fika på cafét och gick förbi banken. Tänkte att jag skulle lämna in alla mynt, men nej nej det gick inte. Måste sitta och pilla ner alla mynt i olika rör, enkronor för sig o.s.v SKETAJOBBIGT! Men men, de e bara att få det gjort och besöka banken på måndag igen. 

Skulle också sola, men var superlång kö så skippade det och åkte till högdalen typ i onödan haha.
Var i skolan till ett idag, hade kund imorse, lilla mami. Gjorde jättefina slingor i hätta. Och inte blekning denna gång utan körde på ljusarefärgning, vilket är MYCKET skonsammare för håret, och ger ett superfint och naturligt resultat. Tog tyvärr inga bilder, men ska göra det nästa gång. 

Ska ner till centrum nu och käka lite sushi med Jullan & Ella sen upp hit igen för att göra oss vackra för kvällen. Det är fredag och vi ska ut med min kära kusin Kalle. 

Återkommer senare, Lööööve <3

Kommentarer
Postat av: tove

Annars är det ju bara att gå till banken och hälla ner alla mynt i en slags automat och sätta in på kortet hehe ... nu är det förmodligen försent, men till nästa gång!

2009-03-13 @ 19:24:27
URL: http://soderstromtove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0