Jullan 18 år




Hon fick massa fina presenter...


lite speciellt ska det ju vara när man fyller 18...gamla babybilder är alltid kul!


Sen var det dags för middagen, helt utsökt var det!




alla vi ungdomar satt här ute och de vuxna i vardagsrummet..


morfar kom och höll tal för jullan...supersöt 


galen noris<3

Sen var det dags för tårta, cheesecake och marängswish...MUMS


brandlarmet gick också..haha


Sjöng gjorde vi också, massa klassiker..haha skitkul


Sen var det dags för shots




noris, jullan & jaag


me and my babe<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

du har skitfint hår! hur får du till det sådär? och vad heter hårfägen? är skitdesperat, är exakt sån färg jag letat efter. varför svarar du aldrig på frågor? ganska dåligt faktiskt :S

2009-03-02 @ 20:11:54
Postat av: Anonym

du har skitfint hår! hur får du till det sådär? och vad heter hårfägen? är skitdesperat, är exakt sån färg jag letat efter. varför svarar du aldrig på frågor? ganska dåligt faktiskt :S

2009-03-02 @ 20:12:00
Postat av: Daniel

Hoppas att det var en trevlig fest. Det ser så ut.

Ha de bra !

2009-03-02 @ 21:59:19
URL: http://dannejohansson.blogg.se/
Postat av: Anonym

duue umgås mykke me orren N va? haaa

2009-03-03 @ 05:54:21
Postat av: martina

gud va fint hår!! :)

jag bara undrar, använder du en sån där trippeltång till håret? :D

för när jag använder mig så blir de bara "fluff" :P och du får ditt hår lite mer platt och myyycket finare :D

2009-03-03 @ 19:55:48
URL: http://uunsaidthings.blogg.se/
Postat av: JULIA

faan va fina bilder hurru ser ju lagom blek ut på typ alla:P haha, pöss bejbii!!!! hahah <3

2009-03-03 @ 23:12:59
Postat av: Juicy

Åh, vilket partaj! Härligt!

Och vilken fin flaska.. Vad heter den och vad kan det vara för något i? :D

Snyyygg blogg!!

L0VE

2009-03-05 @ 21:14:09
URL: http://juicys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0