Lösgodis = Gift

Fy faaaaaen, kom hem för en liten stund sen. Har varit i stan med jullan och Co, tog en fika först på Café 60 sen hamnade vi på Tacobar i söderhallarna och käkade lite dinner. Supertrevligt att umgås med lite kompisar istället för att sitta hemma och glo liksom. 

Och för att då prata om min rubrik, asså har nog ALDRIG varit med om något värre. Som ni vet köpte jag med mig lite lösgodis hem efter skolan idag, men hann bara ta ett par bitar innan jag drog iväg in till stan. Men så nu när jag kom hem kände jag mig jättesugen, och så stog påsen där, väntandes på att bli uppäten.

Asså det är HELT SJUKT! Började iallafall gama i mig, godis efter godis.. 20 minuter senare börjar jag känna mig supertrött, börjar må illa. Sitter här nu, helt körd fan, känner mig helt vimsig och mår skitilla. 

Så himla hemskt, har inte ätit lösgodis på evigheter, snacka om att kroppen fick en chock. USCH! Det där va sista gången på längeeee, om inte för alltid! haha nej men helt seriöst, det känns sjukt. Har nästan spykänsla i magen....blääää

Nä ska nog lägga mig, mår skit skumt. Fast först, tvättstugan..SUPERKUL! (not) suuuuuck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0