Onsdag!



Utsikten från vår balkong i Florida...vill tillbaka! :(

Tjenare, redan halv tre...ojojoj! Var i skolan imorse, i 45 ynkla minuter. Känns så sjuk onödigt. Förutom att lektionen egentligen bara är 70 minuter lång, så var vår lärare bortrest så vi hade vikarie. Och filmen vi skulle se funkade inte, så vi fick gå 30 minuter INNAN vi slutade. Hade alltså en 45 minuters lektion, så fick vi gå. Matsalen hade inte änns hunnit öppna så tog mitt och åkte hem till lillasyster. Hon kände sig lite halvkrasslig så stannade hemma från skolan. På vägen hem handlade jag med mig lite färskt bröd, juice och gott pålägg. Så gjorde jag en mumsig frukost till oss båda. 

Har bara legat där hemma och segat fram tills nu, blev lättare sagt utkastad eftersom hon skulle städa lägenheten och hennes kompis skulle komma. Haha...

Kände mig lite rastlös så ställde mig och tog disken, städade undan det lilla som finns i vår lägenhet och nu sitter jag här, själv, undrar vad jag ska göra. 

Nu känns det verkligen att min lilla noris är borta, vi ses ju nästan VARJE dag, kanske inte gör något märkvärdigt men håller iallafall varann sällskap, fikar, kollar film, äter, degar... haha det är ju de man har vänner för. 

Nä nu fanns de inge mer o skriva, vet inte vad som händer..men hoppas på att få tag i någon som kanske vill ta en fika inne i stan eller nått, will see, will see..


HEJ SÅLÄNGE =)

Kommentarer
Postat av: jessica

åh vill också till florida :(

2009-03-05 @ 01:50:57
URL: http://josselio.blogg.se/
Postat av: bella

härlig bild, vill också åka till usa :)

2009-03-08 @ 15:05:47
URL: http://bellaaolsson.blogg.se/
Postat av: steffe

Älskade Florida!

2009-03-08 @ 15:19:41
URL: http://stffe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0