Spagetti & köttfärresås

Gooo kväll, dagen var först rätt seg...men senare mot eftermiddagen blev det allt mer att göra. Det börjar med att min lilla skåning ringer och har blivit sjuk så fick springa ner och handla lite mat till sjuklingen. Det är ju helt perfekt med att vi så nära varann nu, hihi... 

Sedan kom min lilla pappi hit och småtrixade med lite av de vi köpte med oss hem från ikea sist. Det har redan blivit MYCKET mysigare här hemma. Man får liksom ta en sak i taget. Men varenda lilla detalj gör såå himla mycket. 

Sedan var det dags för middag, och idag var det jag som fick laga mat.. och bestämde mig för spagetti & köttfärresås. Haha jaa asså i skolan står det varje dag vilken lunch det är på alla våra tv apparater som hänger runt i skolan. Och nu på sistonde verkar nån fått för sig att skämta till det hela. Det har stått massa roliga saker, men här om veckan skrev de så iallafall... lite småskoj! haha 

Gott blev det iallafall... inge märkvärdigt, men fotade lite iallafall! 







Kommentarer
Postat av: Anonym

gott med pasta :D



2009-03-08 @ 23:45:37
URL: http://www.metrobloggen.se/johandinkompis
Postat av: jessica

sv: jo har tänkt på det mycket, inte specielt så roligt om det går av men vill så gjärna ha dom dära lockarna men vet inte om jag verkligen kommer permanenta, blev inget denna helg häller så har med tid på att tänka, det är väldigt tunt också så det är en vild chansing.. men tack för tipset! uppskattar det väldigt mycket! :D och din blogg äger fortfarande myyyycket ;D

2009-03-09 @ 00:57:42
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0