Time for bed


Då var dagen slut, IGEN! Asså fy vad trist mitt liv känns just nu, samma sak, dag ut och dag in...Måste nog ta och ändra på detta, typ nu! Jaja...lyckades få gjort det jag tänkt idag, städat, fixat med lite skolsaker, färgat och noppat ögonbrynen, utvecklingsamtal och sen dansen. Den var inge vidare idag, hade nämligen vikarie, hon var väl okej. Men vår ordinarie lärare är mycket bättre... Så var väl med i typ 40 min sen kollade jag bara på resten. Hade tänkt sola men det orkade jag inte...

Det ser mycket bättre ut i skolan nu, bara lite lite frånvaro kvar, men det är snart borta. Och har börjat ta igen massa rester nu från hösten osv. känns SUPERSKÖNT! Bättre sent än aldrig.

Börjar känna mig lite trött nu så tänkte krypa ner under täcket och försöka sova nu. Imorrn blir det ingen praktik, utan ska till skolan imorrn till kvart i tio, ska typ laga mat eller nått... haha fattar typ ingenting! Men men nån avslutsgrej i Kultur&Stilhistoria tydligen. Efter det ska jag till tandläkaren, och sen förbi Salongen på söder. 

Får se om jag orkar pallra mig till gymnstiken imorrn, kanske kanske inte! Dags att sova... NATTI <3

Guud va jag längtar tillbaka...Florida! :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud va tråkigt om varje dag är likadan... kanske dags för en förändring?

2009-03-10 @ 01:26:57
Postat av: Anonym

jätte fin blogg! :)

2009-03-10 @ 20:26:04
URL: http://fiancee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0