Tummen upp för solen!




Bild tagen av mig för 2 somrar sedan

Shoheej, med humöret på topp och en fullspäckad dag ska jag snart ta mig in mot stan. Var i skolan imorse på NK, en timme. Vi gjorde två olika labbar, inge märkvärdigt... men de dög. 

Har precis duschat och gjort mig vacker, ska nämligen in till stan med Jens och hälsa på några goda vänner och deras nyöppnade café. Ta en fika förhoppningsvis, magen börjar faktiskt kurra lite. Efter det ska jag till kontoret (mammas kontor då), där jag har fått ett litet fotojobb. Alltid bra med lite extra småpengar. Speciellt nu inför sommaren, allt ska in på ett sparkonto. Ska fota massa möbler som ska säljas på blocket, en hel lokal full med prylar. Så det är väl de jag har planerat hittils. Haha kanske inte så jättefullspäckad, men skulle egentligen inte gjort någonting... då jag redan slutat skolan.

Solen skiner och fåglarna kvittrar, så himla mysigt. Längtar bara mer och mer till det riktiga sommavädret kommer fram. Har dock hört att de ska komma snöregn imorrn så ska passa på att njuta ordentligt idag!

Off we go, cya later <3


Kommentarer
Postat av: Josse

Skit härlig bild :D Att du lyckades få med solen så bra ;)

2009-03-18 @ 13:06:44
URL: http://josefinmork.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Hejsan, vilken fin blogg du har!



Vad jobbar du med? =)

2009-03-19 @ 15:44:35
URL: http://alexandrameyer.blogg.se/
Postat av: jojo

Vilken snygg bild!!Vart tog du den?

2009-03-28 @ 13:51:29
URL: http://jojochoklad.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0