Tuuuuuursdag


TJENARE =) humöret är på topp idag, solen skiner vilket påverkar MIG väldans mycket iallafall. Kom precis hem från skolan, slutar tidigt princip varje dag nu, känns faktiskt lite småtråkigt. Ni tycker säkert jag är knäpp, men vill ju va så mycket i skolan som möjligt nu innan studenten för sen blir de inge mer skola på samma sätt. 

Plus att alla andra går ju i skolan eller jobbar, så ingen kompis har jag att leka med heller. Imorse gick jag, mamma och Lisa ner till cafét i centrumet. Mötte strax efter åtta och åt en god frukost. Det var supermysigt och trevligt, skönt dessutom att få sitta i lugn och ro. Vanligtvis är det sådan himla stress på morgnarna. 

I skola gjorde jag en långhårsuppsättning, var väl ingen mega ansträngning men fick iallafall VG+. Sist fick jag ju MVG, så helt ute och cyklar är jag ju inte. Men det är väl också en av de ämnen ämnen jag har bra betyg i liksom. (stolt*) 
På vägen hem köpte jag med mig lite lösgodis, fyyyyy så snuskigt! Lovar att de va fleeeera flera månader sen sist, tog typ tre godisbitar och nu mår jag illa. Fattar inte VARFÖR jag köper sån skit när jag VET att jag blir äcklad...?! Pucko





Nu ska jag in till stan och fika med några vänner. Cya later <3

Kommentarer
Postat av: ika

joo jag har blågröna:)

2009-03-05 @ 18:07:16
URL: http://erikalouise.blogg.se/
Postat av: jessica

sv: japp det ska jag göra, hurså? :D



ush mår illa av smågodis nu för tiden :S

2009-03-05 @ 19:43:49
URL: http://josselio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0