Zzzleepytime



     © Bild tagen av mums

Då var det dags att sova, kollade klart på den där jädrans filmen nu ikväll... "pojkar vill, killar kan" hette den typ. Helt okej, eller rätt bra men lite kort och tråkigt slut bara.

Idag har jag varit inne på söder och fikat med mami, syster och en vän till mami. Jag och mumsan kollade runt lite på g-backen, själv köpte ja lite smink och syster hittade lite fina plagg. 

Idag var sista lovdagen, smått tråkigt men om 5 veckor är det påsklov...hihi Nej men ska bli lite lite skönt med skola, har rätt korta dagar nu så jag överlever nog. Imorrn går jag från 9-16, min ändå långa dag i princip förutom tisdagar då jag praktiserar.

Resten av dagarna slutar jag liksom efter lunch, rätt najs.. Nej nu ska jag försöka sova... natti babes<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0