Trött på internet!


God morning friends, idag är det fredag, ännu en ledig dag. Det känns verkligen som om det vore söndag idag då vi va lediga både onsdag och torsdag med. Skönt med lite ledighet, fast ändå inte. Hade velat vart mer i skolan nu på slutet då det är mina sista dagar på gymnasiet. 

Sitter just nu hemma hos Mimmi & Thomas och bloggar. Vårt internet fortsätter att krångla och jag känner mig så himla dålig över min urusla uppdatering. Så tog med min laptop över hit med hopp om att kunna uppdatera med lite bilder denna gång.

Däremot har deras mobila bredband skitsegt, jag fattar inte varför det ALLTID är sånt jävla krångel runt alla dessa olika internetanslutningar, eller gäller det bara mig då kanske? Äh jag vet inte, är bara sjukt trött på det...

Har gjort en del roliga saker på sistonde, som att ha varit på gröna lund, vart på bio ca 3 ggr, haft mysiga tjejmiddager, vår studentskiva o.s.v men inget av detta har jag kunnat skriva om då det tar 1000000 år att ladda upp en jädrans bild. 

Har inga planer än för kvällen, det dåliga vädret avgör ganska mycket då vi pratat om att köra en picknick ute i någon mysig park eller nått, så det är ju bara att glömma. Får se vad det blir, nu ska jag få i mig lite frukost. Love<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0