Dålig uppdatering




Söndag mina vänner, har inte varit hemma nått sen i torsdags. Därför den dåliga uppdateringen...
Dagarna har gått fort men haft en massa skoj. Vädret har varit helt underbar och har därför spenderat större delen av dagarna utomhus. Har nog tillochmed fått lite färg från våra timmar på mariaberget. Har fotat en del under dessa dagar men kameran ligger kvar hemma hos Nora och får den inte förrän imorrn, så då laddar jag upp bilderna.

Ska iväg och städa nu på mammas kontor, lite extra småcash sådär. Sen är det bara hem igen och plugga, har en del att göra nu. Små ångest, men men bara att köra på, det är inte lågt kvar nu! 

Nu vet ni hur det ligger till iallafall, hörs lite senare! kramis<3

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hej Gumman.



Ella kommer på Torsd, och jag kommer på Fred.

Har en del läk besök denna vecka, så jag hoppas de inte blir på fred.

Men jag hör av mig.

Hälsa Mamma

2009-05-03 @ 17:13:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0