MVG-barn (haha)

Hello Monday, eller ja dagen är snart slut. Men iallafall... Dagen har gått fort och bra, var i skolan vid nio imorse, prick! Har haft brud hela dagen fram till fyra, eller ah hade lunch en timme såklart. Gjorde två olika uppsättningar, en på långt hår och en på kort. Lyckades bara fota ena uppsättningen, men som tur var det den snyggaste av dem också. 

Det som gjorde mig glad var att jag fick MVG på båda uppsättningarna, vilket har blivit mer vanligt på sistonde faktiskt. Eller ah i stort sätt får jag bara VG:n och MVG:n, vilket känns sjukt bra, speciellt då det blir ett bra slut på mina tre år i gymnasiet. 





Efter skolan var det  bara raka vägen hem, byta om och sedan dra iväg på dansen. Den var lite småslapp idag då vår lärare är bortrest på ett gig i London, så hade en vikarie som inte kunde dansen o.s.v Men körde ett par gånger iallafall så den sitter någorlunda bra nu faktiskt. Det som måste bli bättre nu är väl samarbetet mellan alla i gruppen, så det blir jämt o.s.v

Slänger in en bild på mina nya söta sommarklänning alldels strax! :D

Kommentarer
Postat av: Bex

Vad häftigt!

2009-05-13 @ 20:22:30
URL: http://bkalike.blogg.se/
Postat av: Alicia

fint :)

2009-05-22 @ 16:54:05
URL: http://thekarlssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0