Nu är det mycket..


...vet inte riktigt vart jag ska ta vägen snart! Börjar bli smått galen, det är bara 2 veckor kvar nu och hur mycket som helst att göra. Jag klarar inte av att göra allt själv, VARFÖR tog jag på mig detta uppdrag... korkat gjort!

Okej, det är väl bara att bita ihop, för ska de bli något gjort måste jag se till att få det gjort, för inte fan är det många som erbjuder sig att hjälpa till. 

Ursäkta utbrottet, men känner att min energi för att organisera allt minskar lite för var dag. Ska sova, finns ingen bättre vän än sängen, haha sova djupt och fridfullt hela natten! 

God natt...

Kommentarer
Postat av: F i L M B L O G G E N

Hej! Vill bara tipsa om en superbra tävling som finns på bloggen just nu :) Du kan vinna 2 biobiljetter, allt du behöver göra är att skriva din värsta biohändelse! ;D



2009-05-25 @ 13:41:37
URL: http://bloggomfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0