Riktigt najs studentskiva!!!!


här har ni ett litet smakprov... haha

Hello folks, allt bra med er? min dåliga uppdatering fortsätter. Tråkigt jag vet, men nu när jag äntligen började komma igång igen ska comhem typ programeras om i vårt hus eller nått, så det kommer vara störningar i kanske 2-3 veckor. Skitjobbigt...

Men som tur är har ju Lisa ett mobilt bredband som inte verkar funka på hennes dator just nu men på min. Så med lite knep och knåp lyckas jag hålla igång internet ett tag iallafall. 

Igår hade vi vår studentskiva på Toxic. Höll på att förbereda hela dagen med diverse saker. Var också en snabbis i skolan för att lämna in ett arbete som jag och Jessie gjorde i sista sekund såklart i onsdags natt. Men klara blev vi så det kändes bra.

För att återgå till våran skiva igår då, så började middagen vid sju. Jag och ett par andra tjejer var där redan vid sex för att förbereda bordsplacering bland annat. Folket började rulla in strax efter sju, middagen skulle serveras halv åtta men självklart blev den försenad och kom inte ut förrän vid kvart över. Det var väl inte direkt nån höjdarmat men det funkade då jag var stört hungrig.

Middagen var supertrevlig med olika bordslekar, nomineringar, sånger och andra små överraskningar. Mamma och Mimmi var med mig under middagen, vilket var himla trevligt. Uppskattade det enormt. Men eftersom mumsan är minderårig så var de tvungna att gå redan innan tio. 

Kvällen fortsatte och mer folk kom det. Hade faktiskt en riktigt trevlig kväll, förutom att jag lyckades tappa bort min mobil. Låter illa, kanske låter som om jag va superduperfull! Haha men så ligger det verkligen inte till, utan hade bara otur.

Men men, det är trots allt bara en pryl, så en ny kan jag ju alltid fixa. Det jobbiga är mer alla nummer som fanns i mobilen, och jag hade sjukt mycket nummer. 

Men men ska snart iväg på konsert, det är min lillasyster som har nån med sin skola. Där de ska spela, sjunga och dansa. Så ska nu göra mig iordning. Laddar kanske upp bilderna senare eller imorrn! :D



Kommentarer
Postat av: Jells

Fin blogg :)

2009-05-16 @ 00:59:32
URL: http://jellss.blogg.se/
Postat av: sandra

snygg design !

2009-05-16 @ 21:55:36
URL: http://iqu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0