Weird weather


God dagens, sämst uppdatering på sistonde, I know! Men har vart fullt upp så har bara inte haft tid. Känner också att jag börjar tappa bloggsuget lite. Kan bero på att mitt liv börjar förändra sig sakta men säkert, mer upptagen av andra lite viktigare saker. Men samtidigt är det ju lååångt ifrån vad de större bloggarna har att göra, men ändå hinner blogga?!?!?!

Ah nää kanske borde skärpa till mig lite, sluta klaga på mitt "fulla" liv. Nu är det dock bara 3 veckor kvar tills skolan är slut, forever! Ja kan ni fatta... är smått förvirrad, lite smånervös eller snarare jävligt nervös. Självklart kommer de bli skönt men på samma gång kommer de bli en stor förlust. Efter sommaren börjar det riktiga vuxenlivet!

Helgen har varit lugn, gemfört med i onsdags då jag och N fick ett ryck. Vi drog på en skiva som höll hus på Flemings. Det var väl helt okej, bra musik och rätt roligt dansgolv. Men efter ett par timmar började fötterna tröttna så vi började röra oss hemåt. Hade däremot inte räknat med att de skulle ta nästan två timmar...usch! Med världens smärta i fötterna av mina 13 cm skor, tunnelbana som slutat gå och en pappskalle till taxichafför var vi hemma vid halv fem. 

Men som tur var kom vi hem och sov sen var det bara att gå upp 3 timmar senare för att vandra iväg till skolan. Har även gymmat två ggr, haft en trevlig filmkväll och uppvisning med gymnastiken igår. 

Vi var ute i Åkeshov på den såkallade HG-galan. Det var rätt mycket folk asså, vårat program tog väl ca 5 min, så det gick fort och rätt felfritt tror jag. Kändes bra iallafall. 

Gårkvällen spenderades nere vid Söder Mälarstrand på en mysig båt. Det var en lite suprise-party för en barndomsvän. Riktigt trevligt, speciellt att träffa alla gamla klasskompisar! Fotade en massa, så håller på att ladda upp bilderna. Dem kommer lite senare förhoppningsvis.

Har varit hemma hela dagen, känner mig lite halvseg. Inte alls bakis eller nått då vi körde alkoholfritt igår. Men har en lätt huvudvärk, kan bero lite på vädret. Lite regn, sen sol o.s.v 

Har städat och rensat massa lådor i mitt rum. Idag fick jag bort de två sista flyttkartonger som stått här sedan vi flyttade in. Vilket var skönt, nästa steg är att besöka IKEA! Hoppas på att få de gjort i veckan...

Ojoj, nu blev det ett lååångt inlägg, men så blire när man e lat! Haha ska ladda upp lite bilder, hörs sen vettja ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0