Det regnar!


Tjenixen, klockan är strax innan 02:00 här nu och jag kom ganska nyligen nyligen in från att ha tagit ett litet "nattdopp" i jacuzzin. Har haft en rätt okej kväll, vid nio blev jag och Mel upphämtad av henns kompis för att sedan dra ner till Hollywood där vi skulle vara ikväll. Det var ett helt okej ställe, men den största och värsta skillnande som jag tyckte var är ju att typ alla röker på, de stank fan gräs där inne.. riktigt snuskigt så vi stannade inte speciellt länge. Dansade några låtar sen drog vi. Fick sällskap av våra andra två grannar, Luke & Richie. Men blev ingen längre vistelse i jacuzzin heller då det började regna, så är helt genomblöt nu. Haha eller okej var ju blöt av att vara i poolen men nu blev även håret som jag hade lockat så fint helt dygnsurt.. haha jaja ska tvätta av mig sminket och krypa ner för att sova.
Hoppas ni alla får en bra dag! Kramisar<3

ett enda stort trassel..



men jag är glad ändå =)


(och nej jag är inte naken, haha har en tubtopp på mig)

GOD NATT/HA EN BRA DAG!!!! <3

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

DU ÄR TYP LOCKIG! :D

2009-11-13 @ 12:53:15
URL: http://willarp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0