Forever21 & H&M


Kom precis hem efter en mysig eftermiddag & kväll på Americana med Jenna, Logan och Mel. Förutom att vi åt en helt underbar middag på Cheesecake Factory och även cheescake till efterrätt fick jag med mig lite småfint hem.. Guud alltså, jag älskar Forever21, har nog aldrig sätt en sådan stor Forever21 butik förut. Sjukt kul iallafall, jag och Mel bestämde att vi ska dit nån gång i veckan och prova klänningar, för båda behöver nått ill nyår. Jag längtar för dem har så sjuukt mkt fina klänningar o.s.v

Blev en sväng in på H&M också, haha kunde inte låta bli att besöka vår svenska butik. Bäst av allt är att det som är mode i Sverige är inte riktigt samma mode som här, vilket gör att de jag vill ha inte är slutsålt som de brukar vara i Sverige när man ska ut och shoppa. Här finns allt i princip.. love it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0