Iám stupid



Bjuder på en bild från igår på Logan Slogan och lilla mig...

Då bloggar jag från San Fransisco idag. Hann inte blogga nått igår då det var full rulle med att fixa och dona inför 6 timmars bilresa med lillen. Fick med oss allt vi skulle ha med oss förutom min kamera. Kan ni fatta? Inte jag.. blir nästan lite smått irriterad med tanke på vilket jäkla hus vi bor i alltså. Helt obeskrivligt faktiskt.

För alla er som sätt Twilight (filmen) får nog ett litet hum om hur det ser ut här. Det är ett stort hus, med enooorma fönster hela vägen upp i taket liksom. Vet inte hur jag ska förklara, det går typ inte.. men tog lite bilder med min cam som finns på min lilla laptop. Ni får helt enkelt nöja er med dem bilderna. Slänger in dem i ett annan inlägg snart..

Vi kom iväg runt halv åtta igår, stannade ca 3 ggr för kissbesök, byta blöja och tanka bilen. Annars körde vi på rätt bra faktiskt. Logan sov första timmen men sedan var han vaken typ 2-3 timmar.. nog inte så jätteskönt att sova sittandes (bilstolen).

Vi var framma strax efter två inatt. Det var kolsvart ute så jag såg inte speciellt mycket. Gick och la mig i princip direkt. Men när jag vaknade vart jag helt amazed alltså, har en dusch i mitt rum som är riktat utåt, alltså i skogen.. haha vem som helst skulle kunna se in, dock är det bara skog så ja ingen ser ju men helt sjukt alltså...

Nu sover lillen, även Jenna tror jag. Förhoppningsvis drar vi iväg på en liten utflykt senare, kan även hända att vi ska till Jennas syster där vi också kommer sova inatt. Huset vi är i nu tillhör Jennas mamma och är inte direkt barnanpassat om man säger det så, trots att det är sjukt coolt...

BRB med bilder på huset (kass kvalité dock). LOVE <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0