Im back in LA


Foto taget av mig igår i San Fransisco

Vi är tillbaka hemma nu.. Glendale alltså. Är trött och ska sova. Tänkte bara ursäkta för lite halvkass uppdatering under helgen, men blev så eftersom vi vart ute på vift osv. Har iallafall haft en mysig helg i San Fransisco med Jenna och en del av hennes familj. Har småslarvat lite på dieten (ajjabajja), men imorrn är vi tillbaka igen. Ska även börja träna imorrn och är sjukt taggad!

Glömde ju min kamera men fick låna Alanas (Jennas syster) kamera så snäll som hon var och fick alltså lite bilder på finfina staden SF. Men nu är jag alldels för trött så slänger in dem imorrn.

Så himla mysigt, sista två timmarna satt jag i baksätet med Logan sovandes i min famn.. sååå gosig så. Han sov nog inte så bekvämt i sin lilla bilstol så han grät och grät tills jag hoppade bak och han fick sova i min famn. Kärlek.

I´ll be back tomorrow, med mer om SF och dieten.. nighty<3

Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Vad mysigt du verkar ha det! Hoppas allt är bra! PUSS!

2009-11-09 @ 23:37:56
URL: http://willarp.blogg.se/
Postat av: pappsen

så vad tyckte du om SF? en rätt kul stad men vet ju inte hur mycke du han se? Hoppas du haft en kul trip anyway.....

puss å kramizar

2009-11-14 @ 13:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0