London on New Year!


Yeeees, där har ni min lilla hemlis som jag lovade att dela med mig utav. Nu är det typ två veckor sedan vi bokade men har bara glömt att säga det. Allt gick väldigt fort, nästan lite för fort så han liksom inte prata med alla. Men men det är jag och Savannah som åker över till London över nyår. Vi flyger från Stockholm den 29 dec och åker hem igen den 2 Januari. VART vi ska bo har vi ännu inte löst, så det ska ju bli lite spännande. Förhoppningsvis, om vi har tur kan vi bo hos några vänner, men om inte får vi hyra in oss på nått bed&breakfast eller nått liknande. Det ska tydligen vara rätt dyrt där borta så de gäller att spara lönen nu alltså..

Förra året firade vi nyår i Norge, snacka om att vi var ute i sista sekund. Tror det var typ dagen innan vi bokade bussresa och bestämde oss för att dra. Vi hade sjukt kul, Jag, Savannah, Sara och Noris. Efter den trippen bestämde jag och Savannah oss för att göra en lite tradition av det hela och försöka fira nyår i ett nytt land varje år.

So here we go, London 2009/2010... Ser fram emot det något enormt!

Kommentarer
Postat av: Serena

va sägs om att kanske ses där? :) jag ska nämligen dit över nyår jag med

2009-11-04 @ 17:50:25
URL: http://srina.blogg.se/
Postat av: Serena

jag vet inte exakt datum och sådär men är iaf där över självaste nyår. kommer bo hos min farmor men vi kommer nog åka in till london x antal gånger :) kärlek

2009-11-04 @ 19:02:43
URL: http://srina.blogg.se/
Postat av: Serena

jag har ingen aning om exakt datum eller sådär :P men kommer va där över självaste nyår i vilket fall som helst. Kommer bo hos min farmor men vi lär nog dra in till london x antal gånger :) kärlek

2009-11-04 @ 19:05:00
URL: http://srina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0