Pics from SF


Sorry för ännu mer seg uppdatering.. men försöker så gott jag kan iallafall. Här har ni lite bilder från SF, dock inga på mig eftersom jag tog korten hehe och hade en "dålig hårdag" haha. Men ni får nöja er med desa helt enkelt. :)

Så HÄR söt är Logan när han sover, plutten<3

fin utsikter fanns de gott om.



chinatown..



vissa backar var sjukt branta...



7 våningar´s mall (köpcentrum)







sockersöt.. gulle!









De var det jag hade att bjuda på denna gång! :) kramis <3

Kommentarer
Postat av: Sara

sista bilden var underbar! :) grym resa.

2009-11-10 @ 17:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0