Sleepytime in SF


heelluu, nyduschad och efter att ha druckit en kopp varm sleepytime tea har jag nu krypit ner i min sköna säng,  dock inte samma säng som igår inte, utan idag sover vi nämligen hos Jenna´s storasyster som också bor i SF, tror området hette Marin eller nått i den stilen.
Har inte gjort något speciellt idag faktiskt bara tagit det allmänt lungt, skönt... Imorn däremot ska vi upp inte alltför sent för att ta en sväng till självaste San Fransisco, nu är vi ca 30 min utanför. Tror även vi ska förbi Jenna´s mammas bioteater som hon äger, kanske vi tillochmed ser en film, beror lite på Logan.

Har haft en mysig kväll här med Alana (storasyster), Jenna, deras mamma och såklart Logan men som somnade strax innan nio. Vi har ätit god mat, eller ja typ minisallad och grönsöker, kollat film OCH haft lite dessert idag. Både jag och Jenna kände att det var dags, haha 5 dagar höll vi oss innan sockersuget tog över. Nej men ärlig talat så tänker ingen av oss ha tanken att vi inte får äta det, utan vill man verkligen ha det så tar man det typ.. eller nått. Dock inte varje gång du får ett sug, men som idag, det är fredag så vi unnade oss lite vaniljglass med frukt, bär och oreos cookies. Även Alana´s nybakade american cookies, yummie säger jag bara. Helt sjukt goda!

Ärlig talat mår jag typ illa nu, efter att ha vart helt utan socker nu ett par dagar känner jag verkligen direkt när sockret intar mina blodådror typ haha nej men man känner sig seg och trött, nästan äcklad. Det får mig bara att vilja fortsätta dieten ännu mer ärlig talat... good stuff!

Men nu ska jag sova, har ett helt eget rum, faktiskt en hel undervåning för mig själv. Även ett eget bad OCH egen ingång.. haha otroligt skönt iallafall.



Nighty<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0