Slutet av Nov & 30 grader?



Heellooo, idag är det onsdag och klockan har precis blivit tolv här. Logan har precis somnat in för sin två timmars vila också vilket betyder att jag är lite ledig. Viiiiilket betyder att jag tänker gå ut i poolen för idag är det riktigt varmt, nästan 30 grader.. har saknat den värmen då det vart snarare mot 20 grader de senaste två veckorna men iallafall!

Känns helt overkligt att det snart är december och såhär varmt. Meen som sagt, det är ju trots allt LA jag befinner mig i så alla här är ju rätt vana. Dock har dem såklart börjat med julpynt lite här och där, dem spelar jullåtar när man kommer in i köpcentrerna o.s.v Så det är ju mysigt, men ärlig talat så är det lite svårt att få julkänslan som man får där hemma i sverige, med första advent o.s.v

Kom faktiskt på det igår, att jag kommer missa två första advent söndagarna, ingen superbig deal men lite småtrist. Jaja är suuuuuperglad för att få åka hem över jul, längtar massor! Nu ska vi fika lite innan Jörgen (Henriks pappa) åker tillbaka till Sverige om ett par timmar. Sen pooooolen. :D <3

Kommentarer
Postat av: Sussi

nice : )

2009-11-26 @ 09:19:34
Postat av: Karin

Är Logan din son?

2009-11-26 @ 15:15:33
Postat av: Emmalisa Norrhamn

Åh, jag blir så sjukt avundsjuk!!!! Fy, vad underbart. Här är det grått och kallt. Saknar dig min fina vän <3

2009-11-28 @ 14:08:30
URL: http://www.emmalisanorrham.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0