Börjar landa nu...


Tjenixen, nu sover lillkillen igen så detta är en perfekt tid för mig att blogga. Vid elva skulle Jenna iväg på ett möte så då packade vi ihop allt och åkte med henne. Medans hon satt i sitt möte tog jag Logan och gick iväg till en supermysig park. Där var det massa andra ungar vilket var väldigt trevligt då dem kan leka tillsammans o.s.v
Dock är ju Logan bara 14 månader vilket kan krocka lite ibland då de andra barnen är lite större och lite mer vilda.

Men hittils känns allting bra, jetlagen är påväg bort faktiskt, dock känner jag mig lite tung i huvudet fortfarande tack vare denna jäkla förkylning. Men proppar i mig vitaminer så den borde vara borta tills imorrn eller nått...

Jenna är iväg på ännu ett möte nu men borde strax vara tillbaka. I väntan på att Logan ska vakna tänkte jag nu städa undan lite och även ta disken. Något som också hör till mitt dagliga jobb nu framöver.

Mitt schema kommer väl igång på måndag mer exakt, nu håller vi allihop fortfarande på att vänja in oss med allt, rutiner o.s.v Vilket också betyder att jag kommer komma igång med min träning till nästa vecka, har ju både gym och pool i byggnaden.. YAAY! :D

Nu får ni hemma i Sverige ha en fortsatt trevlig fredagkväll så hörs vi nog imorrn igen, även då tänkte jag slänga in lite mer bilder på lägenheten och kanske någon söt på lilla Logan.

Juste senare idag ska jag iväg och träffa min kära moster som bor här i LA, det ska bli sååå himla kul! Det är lite mindre än ett år sedan vi sågs sist faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0