Det gäller att tvinga sig själv!


Tjenixen, är trött som in i helvete... kunder verkligen inte somna igår, så låg vaken ändå till halv fyra imorse vilket var sjukt ovärt. Det tar även på krafterna att leka runt med en liten krabat som Logan hela dagarna. MEN om jag ska komma nån vart måste jag fasiken sköta träningen och även kosten (den går sämst just nu) iallafall.

Det är fan inte lätt alltså, och jag kan erkänna att jag har världens sämsta självdiciplin alltså, skitjobbigt men är såååå lat. Det gäller verkligen att bara tvinga sig själv och ta handen ur arslet och gymma!

Så har slängt på mig min "fina" outfit nu, haha så ska gå till gymmet och springa en kvart och sedan göra lite situps, armhävningar och andra små övningar! Wish me good luck! :D


Kommentarer
Postat av: Eva

Good Luch baby. Kämpa på du annars kommer dina "skojbilder" på uppblåsta kroppsdelar kanske att bli äkta (hi hi) Kramiz

2009-10-28 @ 09:29:33
URL: http://mimmiiis.webblogg.se/
Postat av: Pappsen

hehe....bara att köra på tjejen! de e ju skönt att träna medans man e i värmen ju hehe.....här blåser vintern närmare!...så pass på och kör hårt

kraaaaaaaaaaaaaamar

2009-11-02 @ 18:13:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0