Fattar inte HUR jag ska få med allt? haha

 

Började faktiskt inte packa förrän igår. Förr var jag alltid den som börja packa typ 2-3 veckor innan avgång men nu e jag mer den där sista minuten typen.. haha! Förra veckan var jag iväg med pappsen och inhandlade två nya resväskor, en lite större och sedan en liten mindre. Tänkte att dem två borde ju garanterat räcka, men asså nu är jag faktiskt inte lika säker. Är väl nästan i princip klar, så det ska nog gå.. men hade ju helst velat haft lite plats över då jag garanterat kommer få med mig en del nytt hem sen igen hehe :P

Nu ska jag göra mig iordning för att dra iväg, träffa folk och ja fixa allt det sista. Imorrn bitti drar jag... omg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0