Great Day!



Bild tagen av mig igår med min Canon EOS 400D


Heelloooo, awesome day people! Gick upp runt åtta tiden imorse, tog en dusch för att piggna till lite. Åt frukost, packade väskor och vagnar och ja allt som skulle med. Sedan drog jag och Logan till L.A´s Zoo. Vi hade otroligt kul, dock en del små "olyckor" haha, först lyckades han spilla ut hela sin mjölkflaska i knät på sig själv och sedan när han skulle vila rann typ halv flaskan ut under hans huvud.. så heeeela han var typ blöt, stackarn! Hihi.. men massa roliga och stinkande djur framförallt såg vi. Har fotat en del, men orkar inte lägga in bilderna nu, så gör det imorrn!

Efter två hade vi gått igenom hela, snacka om lång promenad, var helt slut i benen så det var tur att Jenna plockade upp oss. Sedan var jag på kurs från kvart i fyra till sex. Efter det drog jag & Jenna för att storhandla, massooooor av mat vilket var skönt då de var tvärtomt i kylskåpet. Nu fick även jag vara med och välja lite så de va najs.

Vi åt taco´s till middag, MUMS! Nu har jag duschat och bytt om... väntar på att en ny vän till mig som heter Hatun ska ringa. Ska nämligen "hänga" med dem ikväll, haha låter ju lite roligt men de blir väl en bio eller nått. Skönt att få komma ut lite och bara umgås.

Imorrn bitti runt nio tiden ska min kära cän Charlotte plocka upp mig runt nio. Vi ska på e visning, de kanske ska köpa hus. Sedan ska vi bara äta gott och umgås, kanske även shoppa lite tihihi :P

Hoppas alla där hemma mår toppen, lämna gärna en kommentar så jag vet vilka i är som läser min blogg och hänger med under min LA vistelse, alltid kul med lite respons! Saknar er vänner & familj<3

XoXo <3

Kommentarer
Postat av: andriana den allsmäktige

är så avundsjuk på dig!

2009-10-24 @ 18:36:18
URL: http://andrianas.blogg.se/
Postat av: pappsen

PUSS

2009-10-24 @ 21:43:26
Postat av: Eva

Låter härligt. Just keep on enjoying life !!!

2009-10-24 @ 22:03:56
URL: http://justemmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0