My room


God morgon folket, klockan är nio på morgonen här nu och jag vaknade för ca en halvtimme sedan. Känner mig faktiskt lite halvkrasslig idag.. eller gjorde det även igår med men idag känns det lite värre. Det är mer en vanlig förkylning bara men på det har jag denna jobbiga jetlag...

Tänkte visa hur JAG bor just nu, alltså mitt tillfälliga sovrum. Sover just nu i Logan´s rum alltså, eftersom gästrummet är utlånat till en väldigt nära vän till dem. Men det är nog bara en månad fram så efter det får jag mitt egna rum..

Men detta passar mig alldels utmärkt iallafall, mysigt rum tycker jag!

Min nya mobil...

Mer bilder på lägenheten kommer sen... kramis


Kommentarer
Postat av: R e b e c c a

Jag ska fixa med din design i helgen se till att hitta en bild ;)



Men gud vad mysigt litet pojkrum du får bo i! Och du snåla fan inte på uppdateringarna ;) hihi

2009-10-09 @ 18:27:54
URL: http://willarp.blogg.se/
Postat av: Sussi

vilket gulligt litet rum.

Hoppas du kryar på dig snabbt nu, inte kul att börja vistelsen med att va krasslig.

Har du inga vitaminer med dig.....



Kram på dig snuttan!!!

2009-10-09 @ 19:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0