Mycket att göra!


God kväll på er, dagarna går nästan lite för fort känner jag! Har så mycket att göra men känns inte som om jag har tillräckligt med tid. Så mycket som måste fixas innan resan, folk som vill ses, folk som vill klippas ja o.s.v Känner mig nästan lite otillräcklig fast på ett bra sätt typ. Haha lät ju lite konstigt men ja de är typ så de känns.

Idag har jag fört över alla mina bilder från datorn, så nu är den mycket snabbre, uppdaterat alla mina program fixat lite småcoola saker, bl.a svensk och amerikansk klocka nere i hörnet på mitt skrivbord o.s.v hihi

Har även vart och köpt två nya resväskor, som min kära far fixade åt mig! Tack så hemskt mycket för det pappsen!<3
Sedan har vi haft lite gäster här ikväll, nämligen familjen Vennerström, sjukt härlig familj!

Imorrn är det upp klockan åtta då vi har tvättstugan, sedan blir det ytterligare lite gäster, måste även in till stan eller kanske bara blir Globen, men måste som sagt köpa lite saker till resan såsom smink, nya joggingskor ja etc.

Förhoppningsvis får jag även mitt hår färgat, får se lite hur det blir men skulle va skönt att få det gjort för nu ser de bara förjävlligt ut, eller okej ska inte överdriva men de är solblekt, utväxt och typ lite oranget... inge fint!

Sedan är det bara TRE dagar kvar tills jag drar... GUUUUUD så kul! Hihi nu ska jag sova! Nattis<3

(hoppas ni har förståelse för lite halvkass uppdatering nu innan jag drar, sedan kan ni nog räkna med mycket uppdatering, kommer ha mycket ledig tid på kvällar och helger, tror jag iallafall haha!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

köp joggingskor i usa, de e mkt billigare där ;)

2009-10-02 @ 18:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0