Nighty..



Godmorgon på er där hemma.. Hoppas ni alla sovit gott. Själv har jag precis borstat tänderna och ska nu krypa ner under täcker för att sova. Känns så konstigt att tänka på att ni nu är påväg till jobbet o.s.v haha

Iallafall så har jag haft ännu en mysig dag med familjen Capozzi/Rutgersson. Imorgon är det måndag och jag har då varit här i en vecka, tiden går faktiskt himla fort. Ja för er är det liksom redan måndag.. haha skumt!

Imorrn ska vi iallafall iväg och göra nya nycklar, då de var här idag och bytte det gamla låset. Vi ska även ta en sväng till parken imorrn förmiddag sedan efter Logan´s lilla powernap ska vi, alltså jag, Logan och pappa Henrik till Malibo förhoppningsvis vilket alltså är beachen.. (där alla kändisar hänger tydligen). Efter det ska jag, Jenna och två av hennes vänner gå på en danslektion vid sjutiden. Tema 80-talet... hahaha herregud vad kul det ska bli!

Berättar såklart mer när jag kommit hem igen! Ha en underbar måndag, så hörs vi... ja när vi hörs! Jäkla tidsskillnad alltså! Kramis<3

Kommentarer
Postat av: Eva

Låter helt underbart mysigt !!!!! Är lite avis faktiskt.....

2009-10-12 @ 11:00:27
Postat av: Miss Diana

Vilken jätte vacker bild och fin blogg du har förresten! Härlig färg!

Ha en bra dag

2009-10-12 @ 12:33:49
URL: http://missdq.blogg.se/
Postat av: Sussi

Åh vad kul, Beachen, låter helt galet kul.

Hoppas du ser många kändisar : )

2009-10-12 @ 13:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0