Nitar is the shit


I lördags när jag umgick med Charlotte (min barndomsväns mamma, som bor i LA nu). Tog hon mig till en butik med MASSA fina väskor, helt sjukt mkt väskor för otroliga priser alltså. Dem hade massa annat också, såsom smycke, plånböcker, skärp och ja små assecoarer. Hade inte med mig så mkt pengar vilket nog var lika bra, då jag hade kunnat shoppa upp hela butiken haha ne men typ. Hittade dock en par saker som jag bara var tvungen att få med mig hem.

Det har liksom halva priset på allting i hela butiken, vill säga att väskan jag köpte kostade egentligen 30 dollar, MEN sen halva på det vilket är 15 dollar, dock var det lite limfläckar som knappt syntes men ändå nånting så han sänkte det till 12 dollar. Vilket är ca 70-80 kr för en sådan snygg party/kuvertväska! Love it <3



Sedan hittade jag även detta söta nitskärp för bara 6 dollar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0