Tsilivi del 1

Fick se soluppgången när vi lyft från Sverige

Helt ok flygmat faktiskt..

Första rummet vi hyrde, dock bara en natt.

Vårt andra hotell som vi bodde på resten av resan... sjukt fint & mysigt!

Utsikten från sovrummet..

Kök/sovrum/mig

lek nere på stranden :D

Crepes med choklad och banan, MUMS!

Shipwrek, sjukt fin utsikt...

liiiite överpackad lastbil.

lunch vid ett jättemysigt ställe, minns inte vad det hette.. Fin utsikt var det iallafall...

Sen fick vi ju punka såååklart! haha sjukt litet extrahjul, de var fan ett skämt alltså.

hotellet/lägenheterna...

fortsättning följer...


Kommentarer
Postat av: Sussi

Vilka jätte fina bilder..

Idag har dom varnat för att det ska bli storm och snö, stockholm blir ju lika överraskade varje gång.

Själv ska vi sitta på e båt, usch om de gungar.

Men ha de så bra pluttan, i solen !!

2009-10-16 @ 11:04:06
Postat av: Anonym

Vad fint det såg ut! Jag har några frågor angående Tsilivi då jag och några kompisar funderar på att åka till Zakynthos..



1. Var det helt dött i Tsilivi eller var nattlivet hyfsat?

2. Vilket hotell bodde ni på och hur var det?

3. Hur lång tid tog det och vad kostade det att ta sig in till Laganas?

4. Hur är priserna på Zakynthos?



Tacksam för svar! =)

2009-11-10 @ 00:43:46
Postat av: Anonym

Hade varit rolig om du kunde svara på ovanstående frågor tack!

2009-11-15 @ 16:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0