Vecka fyra imorgon...



Tjolahopp! Hoppas allt är bra med er där hemma. Själv är det toppen, känns bara bättre och bättre för var dag nästan. Lite småtufft ibland, då man saknar vänner och familj men om ja ska va ärlig så längtar jag inte hem direkt hihi. Föressten hoppas ni förstod att jag var ironisk när det gällde läpparna, haha huuur fult som helst ju! Skulle aldrig falla mig in att spruta in sån skit i mina läppar iallafall. Har haft en sjukt härlig helg, bio i fredags med lite nytt umgänge, mys med Charlotte (malin min barndomsvkompis mamma som bor här i LA nu) under lördagen, på ett grymt event igår kväll där bl.a MTV Music Awards hölls förr ett par år sedan, vilket var lite småcoolt. Idag har jag sovit ut, vart på kurs och haft myskväll med hela gänget, bakade även cocosbollar som de alla älskade.. hihi skojigt!

Imorgon går vi in på vecka fyra, har alltså snart vart här en månad redan. Fan tiden går fort alltså, måste betyda att jag har rätt kul eftersom ja inte tänker på tiden så mycket. Iallafall slutet av oktober vilket betyder Halloween! Vilket är enormt stort här i USA, det är helt obeskrivligt alltså. De är huuuur många affärer som helst som är gjorda bara för halloween, med utsmyckning av hus, dräkter, peruker, tillbehör ja allt som hör till liksom. Och alla jäkla hus som ser ut som gamla spökhus, kyrkogårdar o.s.v det är sååå kul, för alla går verkligen all in här liksom.

Vi är iallafall bjudna på en halloween fest för ungarna, det är några vänner till Jenna som bor i Beverly Hills som håller i det hela. Ser faktiskt fram emot det rejält då de kommer vara mycket ungar, godis och olika utklädnander. Än sålänge ser det iallafall ut som om jag hänger med på det, men som sagt en vecka kvar allt kan hända!

Har även bestämt att från & med imorrn ska allt socker bort, har slarvat lite med träningen på sistonde och känner mig som världens sämsta människa just nu, eller okej lite överdrivet men ja iallafall.
Så har ställt klockan på 7 imorgon bitti
, då ska jag till gymmet och springa innan det är dags för att ta hand om Logan. Ska även försöka skärpa till kosten så mycket som det går, dricka mycket vatten och försöka springa var eller varannan dag iallafall. Jag tänker inte bli tjock bara för att jag är i USA haha..

GOD NATT ANGELS! <3

Kommentarer
Postat av: malin

hej! Om jag inte minns fel så fick jag hårprodukter hemskickade från waterclouds från dig. Dom var superbra! Finns det någon möjlighet att man kan få beställa sånna av dig? kram! :)

2009-10-26 @ 18:30:50
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0