We had fun with Danny haha


Satt och kollade igenom lite gamla bilder eller ja gamla och gamla... från i somras iallafall. Och kom på att jag hade en rätt galen men sjukt rolig sommar faktiskt. Hittade bl.a dem här bilderna från en av våra kvällar nere på Gotland då E.M.D hälsade på. Det började med lite uppträdande nere på Wisby Beach Club och sedan efterfest i VIP avdelningen på Gute... Vi hade sjuuukt kul!

När de uppträdde på Beach Cluben, sjuukt härliga grabbar!
Noras pojkvän till vänster och min i mitten då.. jaa så är det ju! haha





Rätt så svettigt, haha ser inte sådär jättesöt ut men kul hade vi! Blev faktiskt räddad av Danny den här kvällen, höll på eller ja rättare sagt jag ramlade ner från scenen PÅ honom haha då vi dansade upp på den 40cm breda "scenen" men han typ tog emot mig på nått konstig jävla sätt så vi båda undvek att skada oss... Thanx for that D ;)



We had alot of fun girls... Nedre bilden är från Kallis!


Kommentarer
Postat av: Linda

OFTA DU HAR TRÄFFAT DANNY!! DET VILL JU JAG OCKSÅ!!

2009-10-18 @ 09:47:04
Postat av: Lina

OFÖRGLÖMLIGT MINNE ;) NÄSTA ÅR IGEN GUMMAN!

2009-10-21 @ 00:46:44
Postat av: Lina

OFÖRGLÖMLIGT MINNE ;) NÄSTA ÅR IGEN GUMMAN!

2009-10-21 @ 00:47:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen till min blogg! Går nu sista terminen i gymnasiet, inriktning frisör. Jobbar extra som cafébiträde för tillfället. En dag i veckan ägnar jag åt att träna gymnastik och en dag åt dans. Jag har ett stort intresse inom hår & make-up, så det kan ni hitta mycket om. Men vardagligheter som skola, shopping, skitsnack och etc. kommer ni också kunna läsa om.

RSS 2.0